Dariso

Söndagen som flög iväg

Publicerad 2016-09-18 20:10:09 i Allmänt, Personligt,

Vaknade klockan 8 imorse men gick inte upp ur sängen förrän närmare 9-tiden. Pluggade en stund innan det blev dags för frulle och ringa älsklingen min.

Sen var det bara att fortsätta plugga vidare fram till lunch med lite småpuaser här och var. Därefter fixade jag lunch + matlådor så jag har till några dagar i veckan. Gissa vad som hände sen... Ännu mera plugg hahah, matten har gått bäst idag så det är skönt att kommit en bit i den kursen i alla fall.

Vad händer nu då? Jo jag har precis käkat middag och ska ta det lugnt nu ikväll. Måste bara köra mitt yoga-pass för ikväll sen är dagens måsten avklarade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela