Dariso

Seminarium check

Publicerad 2016-09-23 11:56:07 i Plugg,

Imorse hade jag matte-seminarium. Det gick bra, hade gjort alla uppgifter men behövde inte redovisa då jag inte blev "utvald/slumpad". Jag som var helt säker på att jag skulle behöva gå upp hahah. Aja min lärare kollade i alla fall igenom alla min uppgifter och sa att det såg bra ut så jag är glad ändå.

Snart är det i alla fall dags för programmering, har dugga och efterläsning som börjar 13:15. Så nu ska jag ta och käka lite lunch och ta det lite lugnt ett tag.

Igårkväll tog jag ut mitt hår (hade det uppsatt i en bulle) och så ramlade det såhär mycket hår! Men borstade det knappt på morgonen så det är ju därför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela