Dariso

Lördag

Publicerad 2016-09-17 10:37:37 i Allmänt,

Vaknade för över 1 timme sen, passade på att chilla i sängen en stund. Sen har jag bara käkar frukost och nu har jag gjort en kopp kaffe också. Är väldigt seg idag men tror det beror på att jag har spenderat ca 11 timmar i skolan de flesta dagarna i skolan. Så nu är det väl tid för mig kropp att återhämta sig. 
 
Idag ska jag i alla fall plugga lite gran, matte, programmering och perspektiv i elektroteknik. Känns bättre att vara lite i förväg än att känna att man kan komma lite efter. Men innan pluggandet så måste jag städa också, såklart! Men ska först njuta av min kopp kaffe innan dagen får börja på rikigt.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2016-09-17 10:40:50

Godmorgon :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela