Dariso

Dagens planer

Publicerad 2016-09-09 09:17:40 i Allmänt,

Idag måste jag ta tag i mitt liv och fixa lite här hemma. Bland annat har jag en stor hög med kläder i min fåtölj som måste redas ut. Har tvättid imrogon så det är lite för mycket kläder överallt just nu. Sen måste jag också städa och plocka undan, har massa saker som bara ligger i högar på golvet vilket inte är okej! Sen måste jag plugga i programmering, har föreläsning senare idag i det så måste hinna gå igenom saker där så blir det enkelt att förstå föreläsningen sen. 
 
Sen är ju det lite andra saker som måste in under dagen. Såsom yoga, promenad och fixa disk och liknande. Så det är bara att börja dagen nu på en gång!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela