Dariso

Yoga everyday

Publicerad 2016-09-09 00:11:06 i Allmänt,

Har sen i måndags börjat med att yoga varje dag i ca 10 min med hjälp av appen "yoga everyday". Idag var första gången jag orkade stå i brygga i 30 sekunder utan att "vila" (kolapsa) emellan! Så stolt haha. Men än så länge så känns det bra med den här rutin och har tänkt fortsätta med den. Minst 1 gång varje vardag men helt 1 gång om dagen varje dag. Ca 10 minuter har man tid med varje dag känner jag så inga bortförklaringar! Sålänge man får in rutinen så är det inga problem ju.
 
Har inte direkt några större mål med det mer än daglig motion, det är ju alltid bra. Tycker det är roligt och härligt att jag märk resultat redan efter några dagar redan. Mer än så har jag nog inte att säga om det just nu i alla fall.
 
Såhär ser appen ut om någon undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela