Dariso

Söndag

Publicerad 2016-09-11 12:50:34 i Personligt,

Var ute igår med några kompisar, vi hängde lite på 2 barer och snacka och hade det trevligt. Kom hem vid 1 och Skypeade med min älskling en stund tills jag inte kunde hålla ögonen öppna längre, hahah. Vaknade imorse vid 9-tiden och käkade lite frukost och så sen råkade jag somna om i ca 30 min.

Så tog nyss en kopp kaffe och försöker vakna lite till liv just nu. Ska snart äta lunch och efter det är det plugg som gäller, programmering. Ska nog passa på att stryka det jag inte orkade göra igår så det kommer ur vägen också. Det är bara att börja på en gång så försvinner en sak efter den andra snabbare än vad man tror!

Man måste ju kolla på något under tiden man stryker annars är det bara tråkigt ju hahah.

Kommentarer

Postat av: Emelie Karlsson

Publicerad 2016-09-11 13:57:17

Åh Vänner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela